school and education

Tel.  +370 389 61600
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

The Municipality’s reception desk: +370 389 64041 More information       Anonymous hotline: +370 800 77472 More information

Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyrius

Position:
vyresn. specialistė
Address:
Utenio a. 4, 117 kab., Utena
Email:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Phone:
+370 389 64052
Mobile:
+370 612 90857
Send an Email
Miscellaneous Information:

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DOKUMENTŲ VALDYMO IR BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, tarnybinio transporto panaudojimą, kelionės lapų pildymą, turto ir medžiagų įgijimą ir nurašymą, kitas su atliekamomis funkcijomis susijusias sritis, taip pat su teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų tvarkymą ir apskaitą, dokumentų rengimą ir įforminimą;
3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
4. mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
5. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis).

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

1. organizuoja Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) institucijų ir Utenos rajono savivaldybės administracijos (toliau - Savivaldybės administracija) struktūrinių padalinių aprūpinimą kanceliarinėmis, ūkinėmis, techninėmis bei kitomis priemonėmis, reikalingomis jų darbui, išduoda jas darbuotojams;
2. išduoda Savivaldybės administracijos automobilio vairuotojams kelionės lapus, juos priima, registruoja, tikrina jų įrašų teisingumą, pateikia juos Apskaitos skyriui teisės aktų nustatyta tvarka;
3. koordinuoja Savivaldybės administracijos automobilio vairuotojų darbą, pildo jų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, užpildytus žiniaraščius kas mėnesį pateikia Apskaitos skyriui (nesant darbe specialisto, atsakingo už šios funkcijos vykdymą);
4. kontroliuoja, ar neviršijami Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyti kuro limitai lengviesiems automobiliams;
5. teikia duomenis Apskaitos skyriui reprezentacinių išlaidų nurašymui;
6. užsako suvenyrus, gėles, sveikinimų, padėkų blankus, kitas prekes, reikalingas reprezentacijai, maitinimo, nakvynės paslaugas, parengia patalpas reprezentaciniams renginiams;
7. sudaro išlaidų sąmatas reprezentacinėms išlaidoms, teikia jas derinti Apskaitos skyriaus vedėjui ir tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui;
8. registruoja Savivaldybės administracijoje naudojamus antspaudus ir spaudus;
9. Skyriaus vedėjo ar Skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimu rengia išlaidų transporto remontui analizę;
10. rengia kuro panaudojimo ataskaitas ir teikia Apskaitos skyriui teisės aktų nustatyta tvarka;
11. užtikrina Savivaldybės administracijos patikėjimo teise valdomo priskirto turto tinkamą eksploatavimą, priežiūrą, imasi priemonių, užkertančių kelią žalai, laiku praneša Savivaldybės administracijos vadovams apie aplinkybes, gręsiančias jo saugumui, dalyvauja jį inventorizuojant, inicijuoja nereikalingo (netinkamo naudoti) turto nurašymą ir realizavimą;
12. užtikrina valstybinės vėliavos iškėlimą valstybės švenčių dienomis, užsienio šalių vėliavų iškėlimą, atvykus oficialioms delegacijoms;
13. atsako už darbą su jam priskirtu turtu (už jo priėmimą, saugojimą, naudojimą, išdavimą, perdavimą, grąžinimą, pakeitimą);
14. atsako už priskirtų numeruotų ir saugiųjų dokumentų blankų naudojimą ir saugojimą;
15. rengia medžiagų, inventoriaus išdavimo ir nurašymo dokumentus;
16. rengia telekomunikacijų paslaugų nustatytų limitų ataskaitas, teikia jas Apskaitos skyriui;
17. dalyvauja rengiant viešųjų prekių aukcionus;
18. užtikrina Savivaldybės administracijos patalpų suteikimą ir parengimą Savivaldybės tarybos, komitetų, komisijų posėdžiams, pasitarimams, šventėms, kitiems Savivaldybės institucijų ar Savivaldybės administracijos padalinių organizuojamiems renginiams;
19. vykdo darbuotojo, atsakingo už Savivaldybės administracijos pastato ir jame esančio turto eksploatavimo, priežiūros, apsaugos užtikrinimą, funkcijas;
20. nustatyta tvarka nagrinėja gautus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, pasiūlymus, skundus, raštus, laiku parengia atsakymus į juos;
21. pagal savo kompetenciją dalyvauja į vairių komisijų ir darbo grupių darbe;
22. vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

 

 

Savivaldybės priimamasis

+370 389 64041