Jau beveik savaitė, kai UAB „Utenos vandenys“ už teikiamas paslaugas vartotojams nebesiunčia popierinių sąskaitų. Apie atsiskaitymų tvarkos pasikeitimus gyventojai buvo informuoti jau gegužės mėnesį: buvo pradėti siųsti informaciniai pranešimai, jie taip pat buvo kabinami daugiabučių laiptinėse, informacinis pranešimas patalpintas įmonės tinklapyje ir publikuotas vietos spaudoje.
Kaip informavo įmonės Abonentų skyriaus viršininkas Dainius Tamaliūnas, vieni gyventojai iš anksto pasirūpino susitvarkyti visus su naujovėmis susijusius reikalus, teikė įmonei reikiamus savo duomenis, kiti gi domėtis, kodėl nebegauna įprastų popierinių sąskaitų, pradėjo visai neseniai, rugsėjo mėnesį. Pirmąją savaitę nuo popierinių sąskaitų nebeteikimo abonentų skyriaus telefonas skambėjo nuo ryto iki vakaro. Tebeskamba ir dabar. Gyventojai klausimų turi ne vieną ir ne du. Daugiausia juos domina, kaip deklaruoti skaitiklių parodymus, kokiu būdu apmokėti sąskaitą, kodėl nebeteikiamos popierinės sąskaitos ir kt. „Skambindami vartotojai nesiskundžia naująja tvarka, nesibara, o labiau domisi, kaip reikia apmokėti sąskaitas, pateikia savo el. paštų adresus, kitus kontaktus, – sakė Dainius Tamaliūnas. – Pristatyti naują apmokėjimo tvarką tenka beveik kiekvienam skambinančiajam. Bet po pasakymo, kad dabar apmokėjimas už vandenį toks pat, kaip už elektros energiją, visiems viskas tampa aišku“.
Primename, kad sąskaitas vartotojams UAB „Utenos vandenys“ nuo rugsėjo teikia elektroniniu paštu arba SMS žinute su visa mokėjimui atlikti reikalinga informacija – vartotojo mokėtojo kodu ir mokėjimo suma. Jeigu vartotojas turi elektroninį paštą – gaus įprastas sąskaitas su mokėjimo mygtuku, kurio dėka galės greitai apmokėti praėjusio mėnesio sąskaitą bei deklaruoti faktinius skaitiklio duomenis.
Jeigu elektroniniu paštu gyventojas nesinaudoja – jam bus siunčiama SMS žinutė, kurioje bus nurodytas mokėtojo kodas ir suma, kurią reikės sumokėti. Ten, kur gyventojas nuspręs mokėti, reikės parodyti žinutę ar padiktuoti mokėtojo kodą ir aptarnaujantis asmuo priims faktinius skaitiklio rodmenis bei išrašytos sąskaitos mokėjimą. Apmokėti sąskaitas galima Lietuvos pašto filiale, „Perlo“ terminale, UAB Utenos butų ūkio ar MAXIMA LT kasose. Sąskaitos gyventojas nematys, tačiau praėjusio mėnesio skaitiklio rodmenis matys tiek aptarnaujantis asmuo, tiek UAB „Utenos vandenys“ Abonentų skyrius. Kilus klausimams į minėtą skyrių galima skambinti tel. Nr. (8 389) 65 110 arba atvykti adresu Vandenų gatvė 1, Naujasodžio kaimas, Utena (atvykus bus galima gauti ir atspausdintą popierinę sąskaitą).
„Gyventojai, kurie naudojasi TIK laidiniais telefonais, paskambinę minėtų telefono numeriu į Abonentų skyrių, turi užsisakyti mokėtojo kortelę, – sakė Abonentų skyriaus viršininkas. – Jos gyventojams pristatomos asmeniškai. Kortelę po einamojo mėnesio 10-os dienos reikia pateikti mokesčių surinkimo vietoje ir informuoti apie faktinius skaitiklių rodmenis. Aptarnaujantis darbuotojas suves rodmenis bei informuos apie mokėtiną sumą. Nuo sąskaitų pateikimo pradžios į įmonę dėl mokėtojo kortelės išdavimo kol kas nė vienas gyventojas nesikreipė“.
Sekti, apmokėti sąskaitas už paslaugas, deklaruoti skaitiklių rodmenis galima ir prisijungus prie UAB „Utenos vandenys“ savitarnos svetainės (savitarna.utenosvandenys.lt).
Primename, kad pasiteirauti apie naująją sąskaitų apmokėjimo tvarką galima Abonentų skyriuje tel. Nr. (8 389) 65 110, 8 610 67 942 arba parašius el. paštu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..