school and education

Tel.  +370 389 61600
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Savivaldybės priimamasis: 0 389 64041 Daugiau informacijos         Pasitikėjimo telefonas: 0 800 77472, el. paštas: pranesk@utena.lt   Daugiau informacijos

Pradedamas įgyvendinti projektas „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione"

LT Co fundedbytheEU RGB POSUtenos rajono savivaldybės administracija kartu su Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdo projektą Nr. 07-018-P-0001 „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione".
Projekto tikslas – teikti naujų formų bendruomenines paslaugas suaugusiems asmenims su intelekto ir/ar psichikos negalia, jų šeimoms (globėjams, rūpintojams) ir sudaryti sąlygas tikslinės grupės asmenims gauti individualias, jų poreikius atitinkančias paslaugas ir reikiamą pagalbą bendruomenėje.

Kas gali pasinaudoti atvejo vadybos paslauga? Atvejo vadybos paslauga gali pasinaudoti suaugę darbingo amžiaus intelekto ir (ar) psichikos negalią turintys asmenys, kuriems nustatytas nuo 0 iki 55 proc. dalyvumo lygis, arba intelekto ir (ar) psichikos negalią turintys asmenys, kuriems iki 2023 m. gruodžio 31 d. nustatytas nuo 0 iki 55 proc. darbingumo lygis.
Atvejo vadyba – tai dinamiškas ir bendradarbiavimu grįstas procesas, kuriame atvejo vadybininkas, dirbdamas su asmenimis, turinčiais individualių ir kompleksinių poreikių, vertina, planuoja, organizuoja ir koordinuoja paslaugų, reikalingų asmens poreikių tenkinimui, įgyvendinimą.

Taikant atvejo vadybos modelį dalyvauja:
• intelekto ir (ar) psichikos negalią turintis asmuo;
• asmens artimieji (globėjas (rūpintojas), jei tokius asmuo turi ir jie rūpinasi asmeniu;
• savivaldybės administracijos atvejo vadybininkas;
• savivaldybės administracijos darbuotojas, atsakingas už negalios reikalų koordinavimo funkcijos ir sudarytų individualių planų įgyvendinimą;
• atvejo komanda;
• socialinių, sveikatos priežiūros, užimtumo ir kt. paslaugų teikėjai.

Atvejo vadybos modelio taikymo tikslai:
• skatinti asmenų su intelekto ir (ar) psichikos negalia savarankišką gyvenimą ir dalyvavimą bendruomenėje;
• skatinti alternatyvių institucinei globai paslaugų plėtrą bendruomenėje, siekiant prevencijos patekimui į stacionarias socialines globos įstaigas;
• mažinti artimųjų, globojančių ir (ar) prižiūrinčių asmenis, turinčius intelekto ir (ar) psichikos negalią, patiriamą psichologinę, emocinę, fizinę naštą rūpinantis negalią turinčiuoju;
• užtikrinti valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių socialines, sveikatos priežiūros, teisines, švietimo ir kitas paslaugas, reikalingas asmenų individualių poreikių tenkinimui, veiklos koordinavimą ir skatinti jų bendradarbiavimą.
Atvejo vadybininkas, atsižvelgdamas į asmens su negalią individualius poreikius, teiks palydėjimo, informavimo, konsultavimo, atstovavimo funkcijas. Savo veikloje bendradarbiaus su socialiniais darbuotojais, užimtumo, sveikatos priežiūros, teisingumo, švietimo ir kitų sistemų specialistais. Taip pat padės užtikrinti paslaugų teikimą ir didinti jų prieinamumą asmenims su psichikos ir (ar) intelekto negalia.
Išsamesnę informaciją dėl atvejo vadybos paslaugos teikia Utenos rajono savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos apsaugos skyriaus atvejo vadybininkė darbui su intelekto ir (ar) psichikos negalią turinčiais asmenimis Rosita Kamarauskienė, adresu: Utenio a. 4, Utena, 116 kab., telefonu +370 389 43504, elektroniniu paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2024–2029 m.
Projektas finansuojamas 2021–2027 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programos lėšomis. Daugiau informacijos apie projektą ⇒

Savivaldybės priimamasis

+370 389 64041