school and education

Tel.  +370 389 61600
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Savivaldybės priimamasis: 0 389 64041 Daugiau informacijos         Pasitikėjimo telefonas: 0 800 77472, el. paštas: pranesk@utena.lt   Daugiau informacijos

Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyrius

Pozicija:
vyr. specialistė
Adresas:
Utenio a. 4, 103 kab.
El. paštas:
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Telefonas:
+370 389 64041
Siųsti el.laišką
Įvairi informacija:

UTENOS RAJNO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DOKUMENTŲ VALDYMO IR BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų tvarkymą ir apskaitą, dokumentų rengimą ir įforminimą ir kitas su atliekamomis funkcijomis susijusias sritis;
1.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
1.4. mokėti taikyti klientų aptarnavimo standartus;
1.5. mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas; sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis).

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
2.2. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
2.3. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
2.4. Teikia tiesiogiai besikreipiantiems asmenims informaciją apie Utenos rajono savivaldybės ir Utenos rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų vykdomo gyventojų priėmimo laiką, vietą, Utenos rajono savivaldybės administracijos padalinių vykdomas funkcijas, nukreipia lankytojus pas atitinkamus valstybės tarnautojus ar darbuotojus.
2.5. Tvarko Utenos rajono savivaldybės administracijos korespondenciją, registruoja rengiamus (siunčiamus ir vidaus dokumentus) ir gaunamus dokumentus, pateikia gautus dokumentus Utenos rajono savivaldybės merui, Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriui.
2.6. Išsiunčia Utenos rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų parengtus ir nustatyta tvarka įformintus siunčiamus raštus bei kitokias siuntas.
2.7. Kontroliuoja Utenos rajono savivaldybės administracijoje gautų raštų bei kitų dokumentų įvykdymo laiką. Informuoja Utenos rajono savivaldybės administracijos skyrių vedėjus apie laiku neįvykdytus pavedimus (nesant darbe specialisto, atsakingo už šios funkcijos vykdymą).
2.8. Registruoja Utenos rajono savivaldybės administracijoje sudarytas sutartis (išskyrus darbo sutartis), pateikia jas vykdytojams, užtikrina fiziniu parašu pasirašytų sutarčių perdavimą saugojimui archyve.
2.9. Protokoluoja Kontrolės komiteto posėdžiuose, techniškai jį aptarnauja.
2.10. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą (nesant darbe specialisto, atsakingo už šios funkcijos vykdymą).
2.11. Įveda duomenis apie naujus paslaugų, prekių ir darbų tiekėjus į dokumentų valdymo sistemą (nesant darbe specialisto, atsakingo už šios funkcijos vykdymą).
2.12. Tvarko Utenos rajono savivaldybės institucijų dokumentų (Utenos rajono savivaldybės tarybos sprendimų, Utenos rajono savivaldybės mero potvarkių, Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų), gyventojų prašymų, pasiūlymų, skundų nuolatinio ir ilgo saugojimo bylas (įriša dokumentus į archyvines bylas) (nesant darbe specialisto, atsakingo už šios funkcijos vykdymą).
2.13. Teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
2.14. Pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ar komisijų darbe.
2.15. Užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka.
2.16. Vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

________________

 

 

 

Savivaldybės priimamasis

+370 389 64041