school and education

Tel.  +370 389 61600
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Savivaldybės priimamasis: 0 389 64041 Daugiau informacijos         Pasitikėjimo telefonas: 0 800 77472, el. paštas: pranesk@utena.lt   Daugiau informacijos

Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyrius

Pozicija:
vyr. specialistė
Adresas:
Utenio a. 4
El. paštas:
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Siųsti el.laišką
Įvairi informacija:

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DOKUMENTŲ VALDYMO IR BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, tarnybinio transporto panaudojimą, kelionės lapų pildymą, turto ir medžiagų įgijimą ir nurašymą, dokumentų tvarkymą ir apskaitą, dokumentų rengimą ir įforminimą ir kitas su atliekamomis funkcijomis susijusias sritis;
1.3. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
1.4. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
1.5. mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas; sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programų paketu, teisės aktų paieškos sistemomis).
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. organizuoja Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) institucijų ir Utenos rajono savivaldybės administracijos (toliau - Savivaldybės administracija) struktūrinių padalinių aprūpinimą kanceliarinėmis, ūkinėmis, techninėmis bei kitomis priemonėmis, reikalingomis jų darbui, išduoda jas darbuotojams;
2.2. administruoja kanceliarinių, ūkinių, reprezentacinių prekių ir paslaugų viešojo pirkimo – pardavimo sutartis ir gautas sąskaitas faktūras;
2.3. išduoda Savivaldybės administracijos automobilio vairuotojams kelionės lapus, juos priima, registruoja, tikrina jų įrašų teisingumą, pateikia juos Apskaitos skyriui teisės aktų nustatyta tvarka;
2.4. koordinuoja Savivaldybės administracijos automobilio vairuotojų darbą, pildo jų darbo laiko apskaitos žiniaraščius, užpildytus žiniaraščius kas mėnesį pateikia Apskaitos skyriui;
2.5. kontroliuoja, ar neviršijami Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyti kuro ir ridos limitai tarnybiniams lengviesiems automobiliams;
2.6. analizuoja reprezentacinių prekių poreikį, organizuoja reprezentacinių prekių ir paslaugų užsakymą, teikia siūlymus ir rengia viešųjų pirkimų inicijavimui reikalingus dokumentus dėl šių prekių ir paslaugų įsigijimo;
2.7. sudaro išlaidų sąmatas reprezentacinėms išlaidoms, teikia jas derinti Apskaitos skyriaus vedėjui ir tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui;
2.8. teikia duomenis Apskaitos skyriui reprezentacinių išlaidų nurašymui;
2.9. administruoja Savivaldybės administracijos patalpų (salių) rezervaciją, užtikrina jų paruošimą rezervuotiems renginiams;
2.10. registruoja Savivaldybės administracijoje naudojamus antspaudus ir spaudus;
2.11. Skyriaus vedėjo ar Skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimu rengia išlaidų transporto eksploatavimui analizę;
2.12. rengia kuro panaudojimo ataskaitas ir teikia Apskaitos skyriui teisės aktų nustatyta tvarka;
2.13. užtikrina valstybinės vėliavos iškėlimą valstybės švenčių dienomis, užsienio šalių vėliavų iškėlimą, atvykus oficialioms delegacijoms;
2.14. atsako už darbą su jam priskirtu turtu (už jo priėmimą, saugojimą, naudojimą, išdavimą, perdavimą, grąžinimą, pakeitimą);
2.15. atsako už priskirtų numeruotų ir saugiųjų dokumentų blankų naudojimą ir saugojimą;
2.16. rengia medžiagų, inventoriaus išdavimo ir nurašymo dokumentus;
2.17. analizuoja suteiktų telekomunikacijų paslaugų ataskaitas, teikia Apskaitos skyriui informaciją apie darbuotojų užsakytas papildomas paslaugas;
2.18. dalyvauja rengiant viešųjų prekių aukcionus;
2.19. atlieka savivaldybės mero, vicemerų, mero patarėjų, administracijos direktoriaus ir administracijos direktoriaus pavaduotojo techninį aptarnavimą, nesant darbe specialisto, atsakingo už šios funkcijos vykdymą;
2.20. vykdo darbuotojo, atsakingo už Savivaldybės administracijos pastato ir jame esančio turto eksploatavimo, priežiūros, apsaugos užtikrinimą, funkcijas;
2.21. nustatyta tvarka nagrinėja gautus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, pasiūlymus, skundus, raštus, laiku parengia atsakymus į juos;
2.22. pagal savo kompetenciją dalyvauja įvairių komisijų ir darbo grupių darbe;
2.23. užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;
2.24. vykdo kitus Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus pagal savo kompetenciją.

 

Savivaldybės priimamasis

+370 389 64041