school and education

Tel.  +370 389 61600
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Savivaldybės priimamasis: 0 389 64041 Daugiau informacijos         Pasitikėjimo telefonas: 0 800 77472, el. paštas: pranesk@utena.lt   Daugiau informacijos

Civilinės metrikacijos paslaugos

Darbo laikas

Kontaktai:
Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja
Kristina Andrulienė, tel.: +370 389 48696, el. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Specialistės:
Gerda Kvaselienė, tel.: +370 389 61749, el. paštas: gŠis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Loreta Vidžiūnė, tel.: +370 389 61614, el. paštas: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Visus prašymus civilinės metrikacijos klausimais galite pateikti:

  • atvykus į skyrių (Utena, Utenio a. 4, 100 kab.) arba per įgaliotą asmenį teisės aktų nustatyta tvarka. Įgaliojimas turi būti surašytas pas notarą arba per el. sistemą https://igaliojimai.lt/. Atvykus į skyrių su savimi būtina turėti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę).
  • el. būdu per Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinę sistemą (MGVDIS) (https://mgvdisisorinis.registrucentras.lt).  Prisijunkite prie Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinės sistemos (MGVDIS), užpildykite ir pateikite prašymą, sulaukite atsakymo. Užsisakius ne elektroninį dokumentą, atvykite į Teisės ir civilinės metrikacijos skyrių pasiimti dokumento. Su savimi turėkite galiojantį savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę arba pasą) ir visų prie prašymo pridėtų dokumentų originalus.
  • užsienio valstybėje gyvenantys Lietuvos Respublikos piliečiai gali kreiptis per Lietuvos diplomatines atstovybes ir konsulines įstaigas užsienyje.

Informacija apie paslaugas, susijusias su civilinės būklės aktų įrašais


Nuo 2017 m. sausio 1 d. įsigaliojo Civilinės būklės aktų registravimo įstatymas, kuriame numatyta, kad popieriniai gimimo, santuokos sudarymo ar nutraukimo, mirties, vardo, pavardės, tautybės keitimo liudijimai nebebus išduodami. Šis įstatymas nustato civilinės būklės aktų registravimo tvarką, civilinės būklės aktus registruojančių institucijų teises ir pareigas, kitų institucijų ir asmenų, susijusių su civilinės būklės aktų registravimu, teises ir pareigas.
Asmeniui, kuriam įregistruotas civilinės būklės akto įrašas, arba jo atstovui pageidaujant, išduodami civilinės būklės akto įrašą liudijantys išrašai. Mirusio asmens civilinės būklės aktų įrašus liudijantys išrašai išduodami mirusiojo sutuoktiniui, artimiesiems giminaičiams ir įpėdiniams.
Asmenys dėl civilinės būklės aktų registravimo ir kitų įstatyme numatytų paslaugų gali kreiptis į bet kurią civilinės metrikacijos įstaigą. Taip pat įstatymo numatytais atvejais į Lietuvos Respublikos diplomatines atstovybes ir konsulines įstaigas.
Gyventojai elektroniniu būdu gali užsakyti paslaugas, susijusias su civilinės būklės aktų įrašais. Prisijungus prie Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinės sistemos (toliau – MGVDIS), adresu https://mgvdisisorinis.registrucentras.lt.
Įkainiai už civilinės būklės aktų įrašų sudarymą:

  • Gimimo registravimas - neatlygintinai
  • Tėvystės pripažinimas, tėvystės (motinystės) nustatymas ar nuginčijimas ir įvaikinimo registravimas - neatlygintinai.
  • Asmens mirties registravimas - neatlygintinai.
  • Civilinės būklės aktų įrašų atkūrimas ir anuliavimas – neatlygintinai
  • Bažnyčios (konfesijų) nustatyta tvarka sudarytos santuokos įtraukimas į apskaitą – neatlygintinai
  • Civilinės būklės aktų įrašų keitimas, taisymas, pildymas - 10,00 Eur
  • Pažyma, patvirtinanti kliūčių sudaryti santuoką nebuvimas - 6,00 Eur
  • Vardo ir (ar) pavardės pakeitimas - 12,00 Eur
  • Civilinės būklės akto įrašą liudijančio išrašo išdavimas - 6,20 Eur  

Mokėjimo rekvizitai:

Gavėjas – Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR FM
Įmokos mokesčio kodas: 52882
Gavėjo bankai ir sąskaitos numeriai:

LT74 4010 0510 0132 4763 - AB DNB bankas
LT05 7044 0600 0788 7175 - AB SEB bankas
LT32 7180 0000 0014 1038 - AB Šiaulių bankas
LT74 7400 0000 0872 3870 - Danske Bank A/S LT filialas
LT12 2140 0300 0268 0220 - Nordea Bank AB LT skyrius
LT24 7300 0101 1239 4300 - AB „Swedbank"
LT42 7230 0000 0012 0025 - UAB Medicinos bankas
Mokėjimo būdai:
Internetu;
Bankų skyriuose;
AB „Lietuvos paštas" pašto skyriuose;
Informacinėse „Maxima“ kasose;
UAB „Perlo paslaugos" terminaluose.

  •  Pareiga Lietuvos Respublikos piliečiams pranešti apie užsienyje sudarytus civilinės būklės aktus

    Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinės būklės aktų registravimo įstatymo 7 straipsniu, Lietuvos Respublikos piliečiai privalo pranešti bet kuriai pasirinktai Lietuvos Respublikos civilinės metrikacijos įstaigai apie užsienio valstybėse įregistruotus civilinės būklės aktus. Šie užsienio valstybėje įregistruoti ar patvirtinti civilinės būklės aktai įtraukiami į apskaitą Civilinės būklės aktų registravimo taisyklių nustatyta tvarka.
    Asmenų pateiktiems duomenims nesutampant su Lietuvos Respublikos Gyventojų registro duomenimis, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus darbuotojai turi teisę reikalauti iš asmenų pateikti trūkstamus duomenis, o asmenys, atsižvelgiant į aukščiau nurodytą informaciją, privalo tuos duomenis pateikti. Nepateikus trūkstamų duomenų teisės aktų nustatyta tvarka bus atsisakoma atlikti paslaugą.
    Įtraukiant į apskaitą užsienio valstybėse sudarytus civilinės būklės aktus privalo būti pateikti šių dokumentų vertimai į lietuvių kalbą, jie turi būti legalizuoti užsienio valstybės kompetentingoje institucijoje ir Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijoje (informacija: https://keliauk.urm.lt/gyvenantiems-uzsienyje/konsulines-funkcijos-lietuvos-pilieciams/dokumentu-legalizavimas-ir-tvirtinimas-pazyma-apostille) arba patvirtinti pažyma Apostille. Apostilės nereikalaujama pateikiant išrašus iš civilinės būklės aktų įrašų (Forma A, B ir C) pagal 1976 m. rugsėjo 8 d. Vienoje pasirašytą konvenciją.
    Įtraukiant į apskaitą užsienio valstybėje nutrauktą santuoką, pateikiamas kompetentingos užsienio valstybės institucijos išduotas ištuokos dokumentas, teismo sprendimas arba teismo pažyma pagal Briuselis II reglamentą.
    Nuo 2019 m. vasario 16 d. Lietuvoje pradėjus tiesiogiai taikyti Europos Parlamento ir Tarybos 2016 m. liepos 6 d. Reglamentą (ES) 2016/1191, kuriuo skatinamas laisvas piliečių judėjimas supaprastinant tam tikrų viešųjų dokumentų pateikimo Europos Sąjungoje reikalavimus ir iš dalies keičiamas Reglamentas (ES) Nr. 1024/2012, legalizavimo ir Apostilės nebebus reikalaujama ant Europos Sąjungos šalių narių išduodamų dokumentų (toliau – viešieji dokumentai), patvirtinančių:

    • Gimimą
    • Mirtį
    • Vardą ir pavardę
    • Santuoką
    • Santuokos nutraukimą (daugiakalbė standartinė forma neišduodama),
    • Gyvenimą skyrium (sepraciją) ar santuokos pripažinimą negaliojančia,
    • Tėvystę, motinystę,
    • Įvaikinimą.

    Jei asmenys kartu su viešaisiais dokumentais pateiks daugiakalbes standartines formas, tuomet nebebus prašoma vertimo į lietuvių kalbą. Atkreiptinas dėmesys, kad daugiakalbė standartinė forma nėra atskiras dokumentas, ji yra Reglamento dalis ir galioja tik su pateikiamu viešuoju dokumentu.
    Visų kitų valstybių (ne ES narių) išduodami dokumentai, tvirtinami įprasta tvarka.
    Užsienio valstybėje įregistruotų civilinės būklės aktų įrašų įtraukimas į apskaitą.
    Asmeniui, kreipiantis dėl užsienio valstybėje įregistruotų civilinės būklės aktų įrašų apskaitos, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriui turi būti pateikiami:
    1. prašymas;
    2. asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas, išskyrus atvejus, kai pareiškėjas į Teisės ir civilinės metrikacijos skyrių kreipiasi per Metrikacijos ir gyvenamosios vietos deklaravimo informacinę sistemą (MGVDIS), adresu https://mgvdisisorinis.registrucentras.lt. ir jo asmens tapatybė patvirtinama elektroninio ryšio priemonėmis;
    3. dokumentai, patvirtinantys į apskaitą įtraukiamą civilinės būklės aktą, išskyrus atvejus, kai Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius gauna šiuos dokumentus iš Lietuvos Respublikoje juos sudarančių įstaigų ir teismų;
    4. kiti dokumentai (pvz., jeigu prašymas paduodamas per atstovą, turi būti pateikiamas atstovavimą patvirtinantis dokumentas ir atstovo asmens tapatybės dokumentas).
    Jeigu pateikiamos Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybių institucijų išduotų dokumentų kopijos, kartu nepateikiant dokumentų originalų, jos turi būti patvirtintos dokumentą išdavusios Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės institucijos, notaro, konsulinio pareigūno arba kito kompetentingo užsienio valstybės pareigūno. Užsienio valstybių institucijų išduoti dokumentai turi būti išversti į lietuvių kalbą ir legalizuoti ar patvirtinti pažyma (Apostille), jeigu Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys, Europos Sąjungos teisės aktai ar šios taisyklės nenustato kitaip.

    Įkainiai už užsienio valstybėse sudarytų civilinės būklės aktų įrašų įtraukimą į apskaitą:

    • Užsienio valstybėje įregistruotų gimimų įtraukimas į apskaitą - 10,00 Eur.
    • Užsienio valstybėje įregistruos santuokos įtraukimas į apskaitą - 10,00 Eur.
    • Užsienio valstybėje nutrauktų santuokų įtraukimas į apskaitą – 10,00 Eur.
    • Užsienio valstybėje įregistruotų mirčių įtraukimas į apskaitą – neatlygintinai.
    • Civilinės būklės akto įrašą liudijančio išrašo išdavimas - 4,30 Eur.

    Mokėjimo rekvizitai:
    Gavėjas – Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR FM
    Įmokos mokesčio kodas: 52882
    Gavėjo bankai ir sąskaitos numeriai:

    • LT74 4010 0510 0132 4763 - AB DNB bankas
    • LT05 7044 0600 0788 7175 - AB SEB bankas
    • LT32 7180 0000 0014 1038 - AB Šiaulių bankas
    • LT74 7400 0000 0872 3870 - Danske Bank A/S LT filialas
    • LT12 2140 0300 0268 0220 - Nordea Bank AB LT skyrius
    • LT24 7300 0101 1239 4300 - AB „Swedbank"
    • LT42 7230 0000 0012 0025 - UAB Medicinos bankas

    Mokėjimo būdai:

    • Internetu;
    • Bankų skyriuose;
    • AB „Lietuvos paštas" pašto skyriuose;
    • Informacinėse „Maxima“ kasose;
    • UAB „Perlo paslaugos" terminaluose.

Įmokos kvite privalu nurodyti duomenis asmens, kurio vardu pateiktas prašymas, o ne giminaičio ir (ar) kito asmens duomenis.
Santuoka registruojama praėjus ne mažiau kaip vienam mėnesiui nuo prašymo padavimo dienos. Dėl norinčios susituokti moters nėštumo, vieno iš norinčių susituokti asmenų sunkios ligos, išvykimo į tolimojo plaukiojimo reisą ar atlikti karinės užduoties užsienio valstybėje ilgesniam negu trijų mėnesių laikotarpiui, išvykimo į diplomatinę tarnybą santuoka gali būti registruojama praėjus ne mažiau kaip dviem savaitėms nuo prašymo padavimo dienos, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriui pateikus atitinkamos institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį nurodytą svarbią priežastį.
Santuokos registravimo ceremonija gali būti organizuojama Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus patalpose arba norinčių susituokti asmenų pasirinktoje vietoje, esančioje Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus, registruojančio santuoką, aptarnaujamos savivaldybės teritorijoje, vadovaujantis teisės aktuose nustatytais reikalavimais. Santuoka registruojama sudarant santuokos sudarymo įrašą.
Santuoka registruojama laikantis LR civilinio kodekso 3.12–3.17 str. nustatytų santuokos sudarymo sąlygų, dalyvaujant norintiems susituokti asmenims ir dviem liudytojams (bei svečiams).
Jei vienas iš norinčiųjų susituokti asmenų yra užsienio valstybės pilietis, ceremonijoje privalo dalyvauti vertėjas, turintis asmens tapatybės dokumentą. Užsienio valstybės pilietis pateikęs prašymą el. būdu, santuokos registravimo dieną turi pateikti visų atsiųstų dokumentų originalus su vertimais į lietuvių kalbą. Taip pat užsienio valstybės pilietis (išskyrus Europos Sąjungos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybių narių piliečius) turi pateikti teisėtą buvimą Lietuvoje patvirtinantį dokumentą (viza, atžyma pase ir kt.). Jeigu asmuo Lietuvoje yra neteisėtai arba leidimo būti Lietuvoje laikotarpis baigėsi, santuoka negali būti registruojama.
Santuokos registravimo dieną laukiame Jūsų atvykstant paskirtu laiku. Norintys susituokti asmenys ir liudytojai su savimi privalo turėti galiojančius asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pasus arba asmens tapatybės korteles). 

Civilinė metrikacija

Darbo laikas:vestuves
Pirmadienis: 8.00-17.00
Antradienis: 8.00-17.00
Trečiadienis: 8.00-17.00
Ketvirtadienis: 8.00-17.00
Penktadienis: 8.00-15.45
Pietų pertrauka: 12.00-12.45
Šeštadienis: 8.00-16.15 (santuokų registracijos dienomis)

CIVILINĖS METRIKACIJOS PASLAUGOS

Informacija norintiems įregistruoti sąntuoką


Norint įregistruoti santuoką yra pateikiami šie dokumentai:
1. prašymas;
2. norinčiųjų susituokti asmenų, asmens tapatybę patvirtinantys dokumentai (pasas ar asmens tapatybės kortelė). Jei nuo prašymo padavimo iki santuokos registravimo dienos išsiėmėte naują asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, pametėte dokumentą, pasikeitėte vardą ar pavardę ir pan. prašome Skyrių informuoti iš anksto.
3. jei ketinantis susituokti asmuo yra užsienio valstybės pilietis, papildomai pateikiamas jo valstybės kompetentingos institucijos išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad jo santuokai nėra kliūčių, legalizuotas ar patvirtintas pažyma (Apostille), jeigu Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys ir Europos Sąjungos teisės aktai nenumato kitaip ir išverstas į lietuvių kalbą;
4. ištuokos liudijimas (ar jį atitinkantis dokumentas), jei ketinantis susituokti asmuo anksčiau buvo sudaręs santuoką, arba buvusio sutuoktinio mirties liudijimas, jeigu ketinantis susituokti asmuo yra našlys, kai šie duomenys nėra įtraukti į Gyventojų registrą. Jeigu vienas iš ketinančių susituokti asmenų yra užsienio valstybės pilietis - užsienio valstybių institucijų išduoti dokumentai (išskyrus pasą) turi būti legalizuoti ar patvirtinti pažyma (Apostille), jeigu Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys ir Europos Sąjungos teisės aktai nenumato kitaip ir išversti į lietuvių kalbą;
5. jei ketinantis susituokti asmuo yra užsienio valstybės pilietis, išskyrus Europos Sąjungos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybių narių piliečius, taip pat turi būti pateikiamas jo teisėtą buvimą Lietuvos Respublikoje prašymo įregistruoti santuoką pateikimo ir santuokos registravimo metu patvirtinantis dokumentas;
6. asmenys, ketinantys tuoktis pasirinktoje vietoje, patys susitaria su pasirinktos vietos savininku dėl leidimo registruoti santuoką toje vietoje, pateikia rašytinį prašymą įregistruoti santuoką pasirinktoje vietoje ir susipažįsta su Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. AĮ-1608 patvirtintu Santuokų registravimo norinčiųjų susituokti asmenų, pasirinktoje vietoje ceremonijos organizavimo Utenos rajono savivaldybės teritorijoje tvarkos aprašu 

Santuokos registravimo įkainiai:

  • 30 Eur, kai santuoka registruojama Teisės ir civilinės metrikacijos skyriuje.
    Jeigu interesantas pageidauja, jis gali gauti santuokos sudarymo įrašą liudijantį išrašą, už kurį mokamas 4,3 Eur mokestis.
  • 70 Eur, kai santuoka registruojama norinčiųjų susituokti pasirinktoje vietoje.
    Jeigu interesantas pageidauja, jis gali gauti santuokos sudarymo įrašą liudijantį išrašą, už kurį mokamas 4,3 Eur mokestis.

Mokėjimo rekvizitai:
Gavėjas – Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR FM
Įmokos mokesčio kodas: 52882
Gavėjo bankai ir sąskaitos numeriai:

  • LT74 4010 0510 0132 4763 - AB DNB bankas
  • LT05 7044 0600 0788 7175 - AB SEB bankas
  • LT32 7180 0000 0014 1038 - AB Šiaulių bankas
  • LT74 7400 0000 0872 3870 - Danske Bank A/S LT filialas
  • LT12 2140 0300 0268 0220 - Nordea Bank AB LT skyrius
  • LT24 7300 0101 1239 4300 - AB „Swedbank"
  • LT42 7230 0000 0012 0025 - UAB Medicinos bankas

Mokėjimo būdai:

  • Internetu;
  • Bankų skyriuose;
  • AB „Lietuvos paštas" pašto skyriuose;
  • Informacinėse „Maxima“ kasose;
  • UAB „Perlo paslaugos" terminaluose.

Įmokos kvite privalu nurodyti duomenis asmens, kurio vardu pateiktas prašymas, o ne giminaičio ir (ar) kito asmens duomenis.

Santuoka registruojama praėjus ne mažiau kaip vienam mėnesiui nuo prašymo padavimo dienos. Dėl norinčios susituokti moters nėštumo, vieno iš norinčių susituokti asmenų sunkios ligos, išvykimo į tolimojo plaukiojimo reisą ar atlikti karinės užduoties užsienio valstybėje ilgesniam negu trijų mėnesių laikotarpiui, išvykimo į diplomatinę tarnybą santuoka gali būti registruojama praėjus ne mažiau kaip dviem savaitėms nuo prašymo padavimo dienos, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriui pateikus atitinkamos institucijos išduotą dokumentą, patvirtinantį nurodytą svarbią priežastį.
Santuokos registravimo ceremonija gali būti organizuojama Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus patalpose arba norinčių susituokti asmenų pasirinktoje vietoje, esančioje Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus, registruojančio santuoką, aptarnaujamos savivaldybės teritorijoje, vadovaujantis teisės aktuose nustatytais reikalavimais. Santuoka registruojama sudarant santuokos sudarymo įrašą.
Apie prašymą įregistruoti santuoką skelbiama viešai ne vėliau kaip prieš dvi savaites iki santuokos registravimo dienos. Santuoka registruojama laikantis LR civilinio kodekso 3.12–3.17 str. nustatytų santuokos sudarymo sąlygų, dalyvaujant norintiems susituokti asmenims ir dviem liudytojams (bei svečiams).
Jei vienas iš norinčiųjų susituokti asmenų yra užsienio valstybės pilietis
, ceremonijoje privalo dalyvauti vertėjas, turintis asmens tapatybės dokumentą. Užsienio valstybės pilietis pateikęs prašymą el. būdu, santuokos registravimo dieną turi pateikti visų atsiųstų dokumentų originalus su vertimais į lietuvių kalbą. Taip pat užsienio valstybės pilietis (išskyrus Europos Sąjungos ir Europos laisvosios prekybos asociacijos valstybių narių piliečius) turi pateikti teisėtą buvimą Lietuvoje patvirtinantį dokumentą (viza, atžyma pase ir kt.). Jeigu asmuo Lietuvoje yra neteisėtai arba leidimo būti Lietuvoje laikotarpis baigėsi, santuoka negali būti registruojama.
Santuokos registravimo dieną laukiame Jūsų atvykstant paskirtu laiku. Norintys susituokti asmenys ir liudytojai su savimi privalo turėti galiojančius asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus (pasus arba asmens tapatybės korteles). Kai santuokos registravimo ceremonija vyksta patalpoje – kaukės yra privalomos, kai vyksta atviroje erdvėje – kaukės rekomenduojamos.

Santuokų registracijos grafikas

Santuokos taip pat registruojamos ir ketvirtadieniais.

2023 m. SANTUOKŲ REGISTRAVIMO GRAFIKAS

2023 m. sausio 7, 21 d.
2023 m. vasario 11, 25 d.
2023 m. kovo 4, 18 d.
2023 m. balandžio 1, 22 d.
2023 m. gegužės 6, 20 d.
2023 m. birželio 3, 17 d.
2023 m. liepos 8, 15, 22 d.
2023 m. rugpjūčio 5, 12, 19 d.
2023 m. rugsėjo 9, 23 d.
2023 m. spalio 7, 21 d.
2023 m. lapkričio 11, 25 d.
2023 m. gruodžio 9, 30 d.

2024 m. SANTUOKŲ REGISTRAVIMO GRAFIKAS (šeštadieniai)

2024 m. sausio 13, 27 d.
2024 m. vasario 10, 24 d.
2024 m. kovo 9, 23 d.
2024 m. balandžio 13, 27 d.
2024 m. gegužės 11, 25 d.
2024 m. birželio 8, 22 d.
2024 m. liepos 13, 20,27 d.
2024 m. rugpjūčio 10, 17, 24 d.
2024 m. rugsėjo 7, 21 d.
2024 m. spalio 5, 19 d.
2024 m. lapkričio 9, 23 d.
2024 m. gruodžio 7, 28 d.

BŪSTO NUOMOS MOKESČIO DALIES KOMPENSACIJA

Teisę gauti būsto nuomos mokesčio dalies kompensaciją (toliau – kompensacija) turi jaunos šeimos , kurios visi šeimos nariai neturi nuosavybės teise priklausančio būsto ir ne mažiau kaip 1 mėnesį Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatymo nustatyta tvarka deklaruoja gyvenamąją vietą visa šeima arba yra įtraukti į gyvenamosios vietos neturinčių asmenų apskaitą ir faktiškai gyvena Utenos rajono savivaldybėje.

Kompensacijos dydis apskaičiuojamas pagal šeimos narių skaičių, mokant 50 Eur/mėn. vienam šeimos nariui Utenos mieste ir 40 Eur/mėn. vienam šeimos nariui Utenos rajone, taičiau kompensacija negali būti didesnė nei nurodyta nuomos sutartyje. Kompensacija mokama nuo Utenos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo skirti Kompensaciją priėmimo dienos iki vienerių metų. Imant paskolą būsto statybai, kompensacija gali būti mokama iki trejų metų, pateikus būsto nuomos sutartį ir būsto paskatos paėmimo patvirtinančius dokumentus.

PRAŠYMAS BŪSTO NUOMOS MOKESČIO DALIES KOMPENSACIJAI GAUTI 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2022 M. BIRŽELIO 30 D. SPRENDIMAS NR. TS-170 „DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS JAUNOS ŠEIMOS STIPRINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTNIMO“ >>>

 

Bendruomeninių organizacijų tarybos dokumentai

Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-11-11 Nr. 7 
Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-09-15 Nr. 6 
Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-07-07 Nr. 5 
Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-04-27 Nr. 4 
Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-04-15 Nr. 3 
Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-03-29 Nr. 2 
Utenos rajono bendruomeninių ir oganizacijų tarybos protokolas 2021-02-03 Nr. 1

Asmens duomenų apsauga

Administracija tvarko asmens duomenis vadovaujantis nurodytais teisės aktais:

Administracija tvarko asmens duomenis Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (ES) 2016/679 nustatytais teisiniais pagrindais:

  • remdamasi duomenų subjekto duotu sutikimu tvarkyti duomenis vienu ar keliais konkrečiais tikslais (6 str. 1 d. a) punktas);
  • siekdama įvykdyti sutartis, kurios šalis yra duomenų subjektas, arba siekiant imtis veiksmų duomenų subjekto prašymu prieš sudarant sutartį (6 str. 1 d. b) punktas);
  • siekdama įvykdyti Administracijai taikomas teisines prievoles (6 str. 1 d. c) punktas);
  • įgyvendindama viešąjį interesą arba vykdydama duomenų valdytojui pavestas viešosios valdžios funkcijas (6 str., 1 d. e) punktas);
  • siekdama teisėtų Administracijos ir trečiųjų šalių interesų ( 6 str. 1 d. f) punktas).

Administracija tvarko asmens duomenis nurodytais tikslais:

  • siekiant užtikrinti tinkamą viešųjų ir administracinių paslaugų teikimą;
  • siekiant užtikrinti tinkamą skundų, pretenzijų, prašymų, paklausimų nagrinėjimą;
  • vykdant pretendentų į laisvas darbo vietas atrankas;
  • teikiant konsultacijas;
  • kitų funkcijų vykdymo tikslais.

Duomenų apsaugos pareigūnas
Asmenys, norintys gauti daugiau informacijos apie asmens duomenų tvarkymą, pateikti rekomendacijas ar pageidavimus, susijusius su asmens duomenų apsaugos užtikrinimu Utenos rajono savivaldybės administracijoje, gali kreiptis į Utenos rajono savivaldybės administracijos duomenų apsaugos pareigūną: Justina Kavarskienė, tel. +370 389 63987, el. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
Asmeniui kreipiantis į Utenos rajono savivaldybės administracijos duomenų apsaugos pareigūną, besikreipiančio asmens duomenys bus tvarkomi duomenų apsaugos pareigūno funkcijų vykdymo tikslu. Duomenų apsaugos pareigūnas privalo užtikrinti slaptumą arba konfidencialumą, susijusį su jo užduočių vykdymu.

Savivaldybės priimamasis

+370 389 64041